Kdo rozhoduje o penězích?

80 % tržeb, marže a zisku ve všech odvětvích vytváří pouze 20 % spotřebitelů! Víte, kteří to jsou ve Vašem odvětví, a jak je dokážete najít? Je zbytečné  a drahé oslovovat všechny, když většina z nich pro Vás stejně nebude zisková. Profit Booster Vám pomůže najít a přesně popsat ty spotřebitele, kteří táhnou Vaše odvětví. Následně vše zaměříme pouze na ně.


1. Strategic Client

V jakémkoliv odvětví zhruba 20 % spotřebitelů vytváří 80 % marže, tržeb, výnosů,… Víte, kteří to jsou právě pro Vaši firmu a ve Vašem odvětví? Profit Booster nalezne a detailně popíše strategického klienta na Vašem trhu.

2. Client Path

Jak vypadá cesta klienta od prvního impulsu k nákupu? Přesný popis rozhodovacího procesu klienta a zdrojů informací, které k rozhodnutí používá, Vám umožní být ve strategický okamžik právě tam, kde se rozhoduje. Je to levnější a účinnější. Profit Booster pro Vás detailně zmapuje cestu klienta k nákupnímu rozhodnutí.

3. Decision Maker

Kdo rozhoduje o nákupu? V mnohých případech ten, kdo produkt spotřebovává, má jen malý, nebo žádný vliv na rozhodnutí o nákupu. Mnoho firem tak zcela zbytečně komunikuje se spotřebiteli, kteří ve skutečnosti nerozhodují. Profit Booster najde rozhodovatele ve Vašem odvětví.