Kde jsou peníze?

Mnoho firem bojuje na trzích, kde peníze nejsou, nebo jich tam není dostatek pro profitabilní růst.  Mnohé firmy tříští své zdroje tím, že obsluhují příliš mnoho neprofitabilních segmentů nebo prodávají neprofitabilní produkty. Většinou o tom ani nevědí.  Zodpovězením otázky „Kde jsou peníze?” Vám Profit Booster pomůže nasměrovat zdroje tam, kde peníze jsou a kde je může Vaše firma vydělat.

 

 


1. Money Search

Kde jsou peníze ve Vašem odvětví? Jaké produkty, segmenty nebo trhy jsou nejprofitabilnější? Obchodní úsilí a zdroje je třeba napnout tam, kde je největší šance návratnosti. Profit Booster Vám vypočítá, kde je pro Vaši firmu nejvyšší možnost zisku.

2. Margin Search

Kde se v řetězci dodavatelů tvoří marže? Které činnosti a kompetence jsou nejziskovější? Dělejte to, co vydělává, to ostatní přenechejte konkurentům. Profit Booster pro Vás dokáže spočítat marži v celém řetězci, od surovin až ke spotřebiteli.

3. Market Size and Opportunity

Jak velký je trh, na kterém operujete? Jakou na něm máte příležitost? Vyplatí se bojovat, nebo je třeba najít nové trhy? Profit Booster Vám spočítá odpověď.

4. Coverage

Chodí Vaši obchodníci tam, kde je největší potenciál vydělat peníze, nebo spíše náhodně shánějí příležitosti? Profit Booster připraví přesný seznam akvizičních cílů s největším potenciálem.

5. Cost of Sales

Kolik financí a úsilí stojí Vaši firmu „prodat“? Kolik financí musíte vynaložit, abyste realizovali obchod jednotlivými kanály? Zdánlivě skvělý způsob prodeje může být finančně ztrátový a opomíjený způsob naopak vysoce ziskový. Profit Booster spočítá, kde ztrácíte a kde naopak budujete zisk.

6. Distribution Channels

Jak se Váš produkt dostane nejlépe ke koncovému spotřebiteli? Které distribuční kanály jsou pro Vás nejvýhodnější? Profit Booster vypočítá, kde se Váš produkt bude nejefektivněji prodávat.

7. Business Review

Co ve Vašem obchodě, businessu, firmě nebo značce funguje, a co ne? Nejlépe je poučit se z vlastních a konkurenčních dat. Důkladnou analýzou businessu nejen ušetříte obchodní investice do ztrátových projektů, ale také identifikujete mechanizmy, které zvyšují prodej a zisk. Profit Booster vypočítá faktory, které jsou spojeny s růstem, abyste své investice mohli zaměřit právě sem.